Sunday, March 21, 2004

X Hari Mengundi Sedunia X

*Marilah mari . . . . .pergi mengundi . . . . . . jangan lupa kewajipan untuk negara . . . . . .

Bagaikan hari mengundi sedunia rasanye... meriah sungguh sambutanya kali ni...tak pernah aku rasa semeriah ni......Promotion sana sini..kalau ada juga yang tak pegi mengundi, tak tahu laa (memang ada pon..ramai!) contohnya..aku! hehe..tak cukup umur lagi laa...abaikan..Tp, aktiviti aku hari ni agak terganggu jugak laa..sebab menonton tv adalah kebiasaan rutin harian aku...tp, kali ni semua cenel bosan!! semuanya berkisarkan pilihan raya umum... hehe nak tak nak..aku tengok jugak.ahaha~ Macam biasa la... parti 'Gelombang Biru ' la yg. menang... aku? seperti berada di atas pagar... cuma menjadi pemerhati bebas..huhu~

About yesterday... the misery thing, dah semakin pulih kepada keadaan asal... She even looks happy... like she always use to be...lega sikit hati aku... But, i realize....i know that she's not totally alrite..But somehow, aku semakin jelas akan sebabnya...maybe. And i had a believe that takda anak yang tak sayang or tak care about their own parents...rite? penting bagi kita untuk manjaga hati mereka...

No comments: