Monday, March 08, 2004

wut colour I want?

Boring seperti biasa.. hambar. Tak hitam, putih.Tak putih, kelabu.. takde warna yang ceria langsung.. dats my life is. huhu~ But i'm gonna put some others colour to it . so it will look cheerfull with variety of colours, even more exciting!

Tadi bosan sgt.. au capai ps2 Amat.. Wut to play hah?? aku try car race..ala-ala need for speed laa...Walaupun aku tahu yang aku tak reti main game nih.. disebabkan game lain tak menarik, aku hentam je la..Mcm biasa, aku drive car like crazy..no, like a damn crazy nuts! sume dinding aku langgar..sampai terbalik-terbalik direction aku pegi..sampai kene langgar dgn keta lain.. Tapi aku tak mati gak.. i'm truely strong man.. haha idiot! tanak main dah~

My flu getting worse..dah rasa mcm nak demam, tapi still boleh bertahan..badan pun rasa tak sedap..sakit perut~ macam-macam lah aku ni..'debek' sungguh!

Esok confirm, aku tak pegi ambil result dekat pj,,nak tunggu die hantar rumah.. tak ramai yg pergi.Wahida ada ajak, aku bukan ape..takde transport nak pegi..Amru pergi gak, die risau sungguh..rileks ar, sure boleh punye kau...salah satu cara yang terbaik ialah dgn bertawakal,berdoa dan solat hajat. Itula yg aku pernah amalkan masa UPSR darjah enam dulu. tapi sekarang dah jarang..However,when there is a will, there always a way..

No comments: