Friday, March 19, 2004

Down... to the earth?

Pergi matrix..nak ambil academic transcript.Dah janji dengan diorang..semua ada tadi. Ila je takleh nak join.so, ambilkan untuk dia. terkejut gak, Dayah buat short sem..ape je dia buat? bukan semua dah settle ke? Dia ambil paper econs lagi sekali? Bagus ar dia.. sanggup buat balik...nak renew katanye. Lama ar gak lepak sana. Petang baru balik..seronok...penat... waa result turun sket..about 0.03..tapi syukur, sebab still maintain. Mesti kene jaga pointer ni. Kat Gombak nanti..kene bersunggguh sikit... the way of life there is much tougher than in matrix... Jangan sampai culture shock sudah la.Gambate!

Lately... I'm feeling down, about somethin... kenapa ya? What's really matter to her actually? sampai ke la ni macam ni...aku tak suka keadaan ni. Tapi aku tak tahu nak buat apa..Aku tahu senyap jer..act like normal.Even aku tau something tak kene, tapi kenapa...doesn't anyone else realize it? ke..aku jer? no...betol ni ada yg tak kene... aku sedih.Tak tahu nak buat macam mana? Salah siapa sebenarnya? kenapa ni...
Hari ni nampak lagi obvious..aku nampak dia nangis masa tengah makan tadi. aku pelik+terkejut... kenapa? semua diam time tu... uwaaa~ somebody please talk to me...can't stand with it anymore.

Ada hal lagi yg belum selesai... Itula, sape suh wat keje lambat-lambat..isk problemo betulla..macam mana nak buat ye?

No comments: