Thursday, March 11, 2004

Nak colour your life sangat...nah amik kao~

Today... the day is totally tak same dengan hari-hari sepanjang cuti aku..erk, paham ke? buat-buat paham dah laa. It look different sebab.. ari ni aku kene bangun awal. Nuha dah warn aku dari semalam...haha sampai macam tu sekali..huh.Aku tau..salah aku..mmg aku malas gilerr tahap cipan..mana taknye tiap-tiap pagi bgun lambat, tak sempat nak buat ape..aku pon fed up. I'm a bit tension dgn die..apasal entah sikit-sikit nak marah-marah...dia warn aku dah banyak kali..this time is very serious one ar, "esok kene tolong org kemas bilik!Jgn nak tido lambat pulak malam ni..esok pagi-pagi nak kemas bilik!Org dah suruh kemas banyak kali dah..nak tunggu org jugak! esok kalau tak bangun juga, org tarik turun bawah sampai bangun!" up gak asyik kene bebel, ahaha tapi nak buat mcm mane...setiap hari aku berazam, "esok lah org buat..janji!"..tapi janji tinggal janji aje laa.. lama-lama jadi kerja bertangguh.eh, pulak aku melalut.. erm, so today aku kene tepati janji aku.Pagi-pagi dah bangun.Having my breakfast first..Then, the operation begin...

- Objective:
Clear up semua buku-buku lama yang dah tak dipakai...kumpulkan setempat for recycle.
- location:
Bilik komputer = clearkan buku
Bilik tidur = clearkan buku + clearkan rak

The operation is done for the sake of the idea to make some renovation to our room. She want it to be paint..to transform it into others colours.Tak tau la apa jadi dgn bilik ni nanti..Everything will not be the same sebab daripada cadangan warna yang dia pilih semuanya warna-warna pelik yang tak pernah digunakan untuk sentuhan dinding rumah ni..orange, merah makngah,florecent hijau..erm lagi satu purple..agaknya warna trend masa kini.gaya modern..heh. Depend on her..aku ikut jer..Dia yang beria. Tapi, warna memainkan peranan dalam sesebuah ruang kan? hehe..wut ever laa.

I'm still trying hard ..manage to make a background sound to my site. Dah masuk tiga hari..still tak dapat.Masalah tang nak upload ni.nak kene buat link lain utk upload file la pulak..penat dah cari site yg seswai nak upload lagu ni..At last jumpa jugak. Itu pon atas pertolongan Lan. Sesape yang memerlukannya, klik here freeservers. Anyway thank you to him :).

Ana call..a great news actually..Congrate to you Ana. Dia dapat LA jugak..Ada pon same! seronoklaa dapat belajar sekali.Ade la jugak member :) erm, chayo~ chayo~

**Patut ar nuha asyik nak marah-marah semalam, It must have something to with **** huh~ Kejap je dah baik balik...dia keluar dgn budak tu kot. katanya nak beli cat sekali! Let we see...wut colour our room gonna be?? stay tune~

No comments: