Sunday, March 07, 2004

*Penjaga hatiku*

Argh....~ i don feel comfortable.hidung aku tersumbat..i got flue suddenly! Takde angin takde ribut, tiba-tiba jer bangun pagi tadi Tak selesa betul laa. Semalam elok jer aku rasa..angin kuskus mana tah yang datang.. takperlaa aku terima je..

Teruk la aku ni..nak bangun pagi pun payah.Nuha guna byk cara dah semata-mata nak kejut aku..haha sebenarnya, lagi dikejut lagi menjadi..baik tak usah kejut..pandai la aku bangun..ek?? Aku bole tido lagi ..ayoh dr melaka pon dah sampai umah..dasat ar aku nih~

Iee.. walaupon hari ni hari sabtu, aku takde aktiviti ape pon..samaje rase mcm weekdays.. Nuha ada xm hari ni.... at last aku minta tolong dia zerokkan dokumen-dokumen yang sepatutnya dah aku zerok dekat dkedai depan rumah ni...hahahaiii, alamat tak keluar rumah lagi la aku..

aku tgh try nak belajar tukar layout ni..kalau Alia ada kan senang. Aku tak suka pattern sidebar yang ni..nak tukar jugak..huhu~

* * * * * * * * * * * * * * * *

PENJAGA HATI

Tak pernah aku impikan
Betapa beratnya meruntuhkan hatimu
Lama sudah ku menunggu
Seutas harapan tulus cintamu

Takkan kutemui wanita sepertimu
Takkan kudapatkan
Rasa cinta ini

Kubayangkan bila engkau datang
Kupeluk bahagia kan daku
Kuserahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu

Sering kali kutemukan
Mahkota bertabur intan permata
Meski aku telah terbiasa
Tambatkan hatiku pada wanita

by : Ari Lasso

No comments: