Saturday, March 20, 2004

Misery

Misery...It's what i'm feel.....I'm cry a lot....I donno why, I'm being too emotional... Tak tahu apa yang aku fikir sampai macam buat aku jadi macam ni... semua bercampur aduk...feeling upset to someone...membuatkan aku takda mood....Langsung, tak turun makan malam..Isk, padan muka, kan dah lapar! Hahaha...let ignore it, it's just me...love to take things in harder way (uik? betul ke ayat aku nih?)... er, kejap jer tu, nanti stabil la ni.

Kesian ayoh..hari ni tak kerja pun dia kene pegi office..sebab aku la ni...suka buat kerja last minit..baru sekarang nak cari orang untuk dapatkan cop pengesahan...Alhamdulillah, dah settle juga akhirnya...erm, darah aku jenis apa ek? Tak pernah tahu pon...heh

***Ramai orang dalam rumah ni....tapi rasa macam aku sorang jer....

No comments: