Tuesday, March 09, 2004

Landscape Architecture = LA

Just now, junior bilik aku dulu, sheda + najwa call..wahaha~ rindu sama aku ker? aku ponk..seronok sebilik dgn diorg..sekepala sumenye.Diorang memang sporting. Actually. hari ni regestration day diorg. Result pon keluar hari nih.. Sheda kata, dia dah tengok list name batch aku which Kuliyah we'll lead to dekat Gombak nanti.. Alhamdulillah, aku dapat la apa yang aku mintak, Landscape Architecture.. Syapot dapat Architecture..Congrate! Amru pon.. kebanyakannya dapatla apa yg diorg aply utk first choice diorang..

Sheda dgn Najwa nak aku datang sana gak...aku dah dah explain, aku kata nanti ar..tunggu member-member lain skali...maybe bile dah masuk main camp ni, class tak banyak, kitorg pegi laa..huhu.Tapi pelik ar..asal beria nak suh aku datang cepat-cepat? haha rupa-rupanya ada udang di sebali mee.. actually, It's all because of my birthday.. this coming 16th.. Isk, terharu aku dibuatnya..apela korang..wat malu kak wan jer.Nak pegi sana semata-mata mengharapkan somethin dari u all..haha.Kak wan akan pergi jugak..don't worry. pasal baju-baju aku still ada kat dobi Izwa tuh.huh! Tanx 4 the call..

My flu is getting better.. dah tak sesak nafas dah..sebab semalam dgn hari ni aku pulun makan ulam+budu kot..bagus ape makan ulam kan?Tp budu..tak ramai yang bole ngam+gemar dengan budu.ahah..aku suka! adek aku yang kecik pon suka..well, like father like childrenn..Ker aku hentam vicks siang malam buat aku semakin selsema aku makin kebah? sebenarnya takde ar terok sangat aku selsema.Still bole minum air sejuk..hehe

No comments: