Monday, May 31, 2004

Cik Ti...

Pagi-pagi lagi mama ajak pergi joging.Aku ngantuk giler.Aku wat tatau.Nuha + Alia' pergi. Tempat biasa la, Taman Tasik Cempaka. erm, aku? kalau dah bangun lambat, badan memang tak bersemangat.Aku gagahkan diri bangun,about 9.30 a.m... santapan pagi ini ialah roti canai.... Then, aktiviti gotong-royong pun bermula...urgh~ How dirty the store would be you think? sampaikan tulang-belulang ayam,ikan pun ada. Ada jin ke apa...wahaha~ Itulah kerje Cik Ti...kus! stink~ We made it in about 2 hours...
Banyak perkakas lama yang tak boleh nak diguna lagi kena dibuang...recycle is more better.

Ada 2 kenduri kahwin hari ni...satu kenduri rumah ustazah Rahimah. Mama suruh me + alia pergi sama...tapi, entah kenapa degil sangat.Semua tak mahu ikut.Mama agak marah + bengang. Dia malas nak jawap kalau org tanya.."mana yang lain? tak datang ke?" Kalau aku pun, aku serba salah dibuatnya.Tapi, memang selalunya kalau diajak pergi kenduri, memang macam ni la.Apa masalah pun aku tatau.heh~ One thing yang mengganggu fikiran aku dan membuat aku berfikir... kalau macam ini la sikap aku, tak suka pergi ke tempat keramaian, tak suka bergaul...a difficulty will come to me alast, in my future life.




No comments: