Tuesday, May 18, 2004

Van Helsing

Hari ini bermulanya plan untuk beronggeng sakan...kehkehkeh.Nak melepaskan segala tension yg bergumpalan dalam otak dan benak hati aku..adah lama dah plan ni, sebelum exam lagi ..nak tgok van helsing.Macam biasa..aku,ada,ana,ila,syud..syafa tak mau ikut, dia ada plan lain dengan azuana.nak gi mandi air terjun..erm, patutnye Lin dan fila nak ikut we all, tapi depa lambat...kitorang berangkat dulu ar jadinya..uih..memang mahsyuk ar cerita tuh..ganas!geli-geli pon ada gak..ahaha~ Ada dgn ila sebok bershopping..ooo Ada belikan dot..dot..dot utk syak yer~ =p Perut aku meragam...sakit siot~ lapar sangat kot...sampai pon dah malam, cafe pon dah nak tutup...sebbaik ada gak nasi yg masih tertinggal..dapat air free lagi =p

suggestnya esok nak buat trip ke sg. kancing...Siap berdiscussi di bilik kak zi...last-last tak jadi..keta auto takde, drebarnya tak mau bawak keta manual(akula tu) tambah-tambah dengan lesen yang dah mati...aku ingat diorang sesaja ajak aku pegi, tak tau pulak nak suh aku yang bawak..so,confirm tak jadi pegi.Azuana,Kak Zi,Syafa tuka plan nak gi jenjalan kat K.L.aku terasa malas bila mendengar mereka nak ke K.L disebabkan aku pon baru balik dr merewang-rewang..penat ar.Alih-alih aku balik rumah esok je la... waaa~ rindu nak balik rumah.dah sebulan aku tak jejak kaki ke rumah ni....hehehe. *Nak makan strawberi*

No comments: