Monday, May 17, 2004

Exam...sucks!

Yeah, tell ya wut? aku dah abih peksa! Hari isnin, hari pertama dan terakhir untuk hari periksaan bagi aku.wah..feel really great now.A few days before,struggle menstudykan diri bagai nak rak..sampai sakit-sakit otak.Walaupun, dah settle dengan exam..still ada rasa bad feeling about the paper+day. Paper B.M pagi, aku tak cukup masa ada 3 soalan aku tinggal tak berjawab.Then, scnd paper is in the afternoon,the same thing were happen..i think most student were like that. Imagine you have been die for it, and things not going well like what we're expect for.Tambah-tambah, the circumstance was due to a mistaken.The venue for the examintion was changing..memanglah ada notis pasal pertukaran venue..tapi kenapa dia letak notis dekat satu tempat je.Was it student's or staff's fault?Kawasan tu banyak pintu la..don't expect student's will past only through that door..kan dah, tak pasal-pasal masuk exam lambat! Nak dijadikan cerita yang membuatkan aku bertambah bengang and mostly embrassed, aku masuk jer...terus bantai tempat duduk yang aku suka without compromising mine real seat..so,tak pasal-pasal kena halau dgn Spahic.Aku dah mula start tulis tau..malu..waaa~ ahaha, it was a reason to lose the consentration during the exam...i was thinking of how shame i am dat moment.Wut the heck? wut the hell i am thinking... it's final paper laa.But, i can't help it.. first question aku blank + blur...skiped...and the time given is not enough at all.erm, conclusionnyer i wasn't satisfied with wut i done...

Night...time to gamble! lepak makan-makan....buat tour lagi...kali ni aku,ada,ana and syud...syud hanya membonceng...not enough bycicle...syud bengang kat foreigners yg takde keje pi gelakkan kitorang yg membonceng dan dibonceng basikal (aku bonceng, syud dibonceng)Giler apa diorang!Gelak tak pepasal..salah ke berbasikal macam ni? ada masalah ke? Hm, tapi seronok ar,lepak + borak kat tangga besar admin building...disamping dapat melihat pemandangan malam dan langit yang tak berbintang...anyway,nice teeth both of the...Uganda?...er,who cares?

No comments: