Wednesday, April 28, 2004

Bad feeling...why?

feeling bad lastday.. planed to rent a car...kempunan nak makan satay kat greenwood. It was 1rst time ...we had rented a car.. I'm really bad in driving. So, yesterday it's like aku malu + cuak sendiri naik keta tuh.berapa kali mati lak tuh! itu baru d. mahallah asma nak ke maryam... then, aku dah hilang confident. Suruh Fazr lah bawak.. tapi dia tak reti bawak manual...then, terpaksa lah cari keta auto lain...bro. Amir punya.Tapi mmg limit sampai kul 8.30 mlm jer.COz dah ada org book..... Then makan satay!! habis duit aku...licin! haprak tarak! balik tu...saje pusing² UIA nak abiskan minyak...pasal kitorg yg isi minyak tu sendiri...kalo tak rugi ar...kehkehkeh~

Another story :

Apsal ntah dengan dia.Sakit hati dibuatnya.. Sapa yg berlagak sombong? Dia hanya nak fikir perasaan dia jer..wut about other's feeling? Aku rasa kitorang tak pernah berniat nak sisihkan dia.. dan tak perlu nak salahkan sesapa dalam hal ni...masalahnya, keadaan yang memaksa... we still can hang out together...but, depends la jugak... kena balance dengan study.Maybe kitorang bukan jenis yang suka berhuha-huha sangat...tapi,mana boleh sebab itu jer dia sesuka hati nak compare us dengan member² baru dia....abis...selama ni kita berkawan...bagi dia apa? dah la..cukup aku mengomel pasal benda nih...hope this problem will end soon...aku nak fikir benda yang happy² je kalau boleh..tapi manusia selalu tak lepas dengan perasaan syak wasangka yang bukan²....