Monday, April 19, 2004

Pancit ker?

The basikal or let me call my 'takim'..... was broke.hehe~ not really lar.. I've got problem with the tyre.. Pancit ker...tadak angin? confius gak aku... susah hati aku dibuatnya. Therefore, petang tadi me + capot + Ana + Ada decide nak pergi kedai basikal tu.Besides, aku + Ada nak tambah bakul...senang nak carry barang-barang...Ana pon ada problem dgn basikalnya...lagi, nak beli pam tayar.Memula problem gak aku... nak pergi ke tak? pasal tayar kempis giler... pam takde.. puas fikir macam mana nak buat...siap tanya fizi.huhu~ Lastly, aku pergi gak dengan tayar yang kempis itu...penat giler kayuh dengan tayar yang berat itu... diorang yang lain steady jer..adela dalam 10-15 minit kitorang ambil nak pergi kedai tu dengan hanya mengayuh basikal... depa cabut tayar aku... tukar tayar baru. Aku dah risau dah time tu... pancit ker takde angin? kalau pancit, melayang banyak ar duit aku...aku tanya ar bro yg buat tayar aku tu... "tayar ni pancit ke... apa?", dengan malasnya dia menjawab..."tak , tayar rosak"...aku blur. lantak ar..kalau dia explain pon bukannya aku paham. Then, pasang bakul.Habis la dalam rm18... pam basikal kongsi 4 orang(sorang rm3.80). Tang tayar pulak?? hehehe~ free of charge je...lega hati aku.pasal bro. tu kata aku beli basikal tu tak sampai dua minggu.kire warranty la~ Aku pulang dengan hati yang gumbira...lalalala~

No comments: