Tuesday, April 13, 2004

lagi-lagi basikal...

Talking about the bycicle... uwa~ know what? Masa nak balik hostel hari tu, singgah ar Makro (seperti dijanjikan oleh ayoh). erm, memang tujuan hari tu nak beli beskal. Betapa sedih + frust giler aku rasa bila aku tengok, beskal tu takda gear! Beskal capok tu tidak la.. tapi, Tipah rasa tertipu bang oiii! dalam catalog gambarnya bukan main lagi~ Baik aku beli kat kedai uncle tu! kempunan aku nak naik beskal :(
................ balik dari makro, aku cari gaduh dgn Nuha.hehe~ aku je ngengada berebut tempat duduk belakng.Malas dudok depan... muka dia monyok. Salah satu sbb dia monyok, dia tak dapat beli se'bakul' cd-write yg. mmg dari awal lagi dia dah cadang nak beli...tapi sebab ayoh nak cepat sangat, dia tak sempat nak grab...entahnya..kenapa tak bitau ayoh...kalau tak, sure ayoh tunggu punya. That's make me miserable... pulang dgn perasaan yang tak seronok + no mood at all!~

Di hostel :

Penat belum hilang lagi... Ana dah panggil pergi depan kolej dia... Diorang tengah lepak-lepak, ada hal nak bincang. Malas juga sebenarnya... Selalu juga aku mengeluh kalau diajak ke kolej diorang, bagi aku agak jauh la jarak anatra kolej kami ni... kenapa bukan diorang jer yang datang ke tempat aku... tau la aku, diorang tiga kat sana, aku seorang diri... so, kene mengalah la... Tapi, setakat ni kalau diajak ke kolej aku... cukup payah diorang nak datang... Berbalik pada tujuan ana panggil aku tadi.. rerupanya nak bincang pasal beskal laa... Ana dah beli..siap dengan bakul + back sit + kunci . Total = rm225... ana beli dekat Sg. Pusu jer petang tadi dengan abang dia... Hm, dia aspect aku dah beli ar?? hehe~ takda ma~ aku beli angin jer... Testing basikal... pusing-pusing.... balik... tidur, zzz~

No comments: