Friday, March 19, 2010

Recovery Mode - Part 2

Meniti hari-hari di wad org sakit ni.... tersangattttttlah terasa ke'best'an nye.. Bosan tahap gaban!! ada tv... tapi entah tak terasa nk tgk. walopon tv tersebut terletak elok kat sblh katil dihadang dgn divider shj. Ape je aktiviti org sakit bole buat ye tak??? mkn... baring... tdo....tapi nak kata mkn, satu aktiviti yg agak fun?? tapi, aku tiada nikmat untuk itu buat masa ni! walaupun hati mau.....huhuu~

makanan ruji aku di hospital..bubur nasi! sume rase x lalu nk mkn. tp kene mkn gak utk tenaga!

Bahan bacaan? sampaikan suma magzs, bukus (books actly!), papers yg dibekalkan habis aku khatam...(yeker??...) Sampaikan terpaksa order lain suh family bwkn..hehe...

ini image paper tahun bila pon x sure

Buku ni ma yg bawak..aku layan jer




.... Tapi yela, adat org sakit perlukan rawatan cara baik ...supaya?? cepat la baik sakitnye......Kalo tak stay...lagi sakit jawabnnye. Inikan lagi br je semalam lepas operate dah bising nk balik?? huhuhu... aku harung juga nak tak nak, tapi terpaksa. Satu hari, 4 kali nurse cucuk suction ubat-ubatan kat aku.. Satu hari juga , bebiji-biji pain killer aku telan... dan 2 kali sehari sahaje ubat kumur aku diberi (agaknye ubat tu teramat mahal kot, nak banding ubat lain?) ... aku tak larat dh nk sedut ubat2an.. tu sume wat aku lemah dan x bertenaga...mcm org isap dadah... lalok memanjang~ oh tidak , adakah aku bakal digelar penagih..?? hahaha... steroidus betul!


....Pengalaman malam di wad pn agak trauma. Biasanya mlm at 10, lampu dah padam iaitu sejurus selepas nurse pergi katil ke katil untuk bg ktorg dadah. so nak tak nak terpaksa tidur awal. Dan boleh dikatakan setiap malam aku akan terjaga jam 3 lebih...haaa...

jeng...

jeng...

jeng....


apekah maksudnye itu...?? huhu.... pikir lain la tu.... =p i knowla, u ols mesti pikir tntg en. hantu kan...?? hahaha salah!! aku terjga kerana jeritan seseorg..... yg bertitle patient la. makdusnye, patient tu jerit terlolong kesakitan.. bukan sbb bnda bukan2 ni..hish. takde maknenya aku nk wat citer hantu thriller kat sini. Tapi betulla... trauma dgr bdak kecik lak tu...teriak telolong nangis sbbb sakit.! rase kesian ade... runsing pn ada...yela...semua nk tdo meh~ tolong la dr. tutup pintu tu kalo dah tau mcm tu jdnye...So, mmg setiap mlm tdo x lena :(



2 comments:

siti said...

nmpk tembam skit la pipi u..hahaha..xkan ltk side elevation jer..i nk tgk front elevation bru jelas..:P
tak dgr bunyik2 hantu ke kt sana wan..mesti ade..story la..heh

nawa7 said...

woh front elev.. tgk yg part-1 bru je add smlm..kui3..
hantu? mane hantu...?? huhuu